U kontekstu osnivanja tada novog medija, koji je imao biti posvećen okupljanju i praćenju svih sadržaja koji se tiču područja vizualne kulture s posebnim naglaskom na dizajnu i suvremenoj umjetnosti, projekt Plakatiranje imao je odlučujuću ulogu. U samom početku, on je s jedne strane trebao poslužiti kao sredstvo promocije i prepoznavanja još jednog u nizu portala, a s druge kao offline ekstenzija nastojanja Vizkulturine skupine entuzijasta ne samo da promoviraju scenu, nego i da sudjeluju u njezinoj živosti i otvore joj novi kanal komunikacije u javnom prostoru. Neupitno je da su plakati s adresom portala Vizkulturi donijeli i prve klikove, a njihovi autori daljnjim dijeljenjem svojih prinosa projektu cijeli fenomen učinili viralnim. No stavimo li na stranu promotivni aspekt projekta, ono što „Plakatiranje“ u širem smislu čini zanimljivim upravo je njegov zapanjujući mobilizacijski učinak na sceni te njegov kapacitet da oživi medij plakata kao mjesto na kojem se artikuliraju neka bitna društvena i kulturna pitanja.
Projekt Vizkulture naišao je na široko odobravanje ne samo zajednice i stručnjaka kojima je namijenjen, već i svih njihovih sljedbenika. S pravom. Uz sjajnu ideju i odlične plakate izložba nije mogla drukčije ispasti nego – nepropustiva!