Među mnoštvom izraza koji su ušli u hrvatski jezik a da je malotko njihovu značenju posvetio veliku pozornost nalazi se i „Concept store“. Jedno od značenja riječi koncept je i „zamisao o kakvom djelovanju“ te najbliže opisuje ono što bi konceptualne trgovine trebali biti. Zasigurno bolje od „apstraktne univerzalne spoznaje“ (filozofsko značenje riječi koncept) jer nismo sigurni što bi se u takvoj trgovini prodavalo. Iako se svi zacijelo možemo sjetiti pokoje koja je „poginula u pokušaju“.
Ideja tematske trgovine nastala je krajem devedesetih, kad su prodavači odjeće došli na ideju da bi trgovina mogla dobiti na posebnosti ako je posvećena određenom životnom stilu. Takve trgovine više nisu prodavale samo odjeću, već i sve ostalo vezano uz određeni životni stil. Poput skate shopa, gdje se osim osovina i kotača mogu kupiti i košulje, tenisice, ruksaci, glazba i sve ostalo vezano uz navedeni životni stil.
Bon ton je trgovina na temu glazbe. Ondje se može kupiti odjeća, knjige i pojedinosti poput indijanske perjanice te pogledati izložba. Glazba je i dalje glavna misao vodilja: bilo da želite poslušati glazbu ili je ponijeti kući u obliku CD-a jer možda vam je dojadilo slušati je u digitalnoj inačici.
Trgovina se nalazi u Dežmanovu prolazu broj 5. Vlasnici su Josip Hubzin i Ingo Enco Kern, imena koja su poznavateljima zagrebačke klupske scene dovoljna da trgovini dodaju ulični integritet. Uz izložbe i glazbu, Bon ton je mjesto druženja, promocije i koncerata te smo sigurni da će osvježiti dnevnu ponudu zanimljivih mjesta za druženje i ugodno traćenje vremena u metropoli.