Nezavisni festival kreativne komunikacije IFCC okuplja stvaraoce i ljubitelje video i društvenih igara, oglašavanja, filmske industrije, izdavaštvo i umjetnost, a nastao je iz Sudnjeg dana, koji je do nedavno bio jedini element ovog festivala koji je imao svoju natjecateljsku formu i sama dodjela nagrada bila je centralni događaj.
Organizatori Boonika i Boonar Studija imali su želju napraviti nešto više, pa je tako ove godine po prvi put organizirano šestodnevno internacionalno događanje koje će od 25. do 30. svibnja u zagrebačkom kinu Europa okupiti preko 60 eminentnih gostiju iz cijelog svijeta.
Glavni cilj festivala je omogućiti edukaciju na najvišem nivou, povezati hrvatske kreativce s kolegama iz inozemstva, omogućiti im međusobno predstavljanje kroz razmjenu iskustva, otvaranje prilika za zapošljavanje i pokretanje novih projekata, te povezivanje hrvatskih i stranih tvrtki.
Programi festivala:
- IFCC Academy – edukativni dio programa – radionice domaćih i stranih predavača, predavanja, pregledavanje portfolia
- Snaga kreativnih industrija – B2B/B2C program u sklopu IFCC-a, u kojem će uglavnom sudjelovati lokalne/regionalne kompanije, studiji i individualci/freelanceri kroz razmjena iskustava, diskusije o trenutnom stanju u industriji oglašavanja i novih medija, poslovni susreti, predstavljanje usluga, povezivanja likovnjaka s developerima (games industry).
- IFCC Recruitment – program zapošljavanja, namijenjen domaćim i stranim kompanija
- IFCC Show Off – predstavljanje portfolia i usluga, natjecanja uživo.
- IFCC Free4All – program otvoren za sve posjetitelje, izložbe, filmske projekcije.
- IFCC Party – zabavni dio programa
Festival završava Sudnjim danom, kojim se nagrađuju kreativci u industrijama zabave, izdavaštva i oglašavanja i to u komercijalnom i neprofitnom sektoru, te studente u čak 18 kategorija.