Krovom Muzeja za suvremenu umjetnost u Zagrebu i ovoga ljeta odzvanjaju tonovi vrhunskih regionalnih glazbenih izvođača. Od otvaranja 12. lipnja publika je mogla uživati u koncertima Kawasaki 3Pa, Majki, Zabranjenog pušenja, Zorana Predina i Lačnog Franza i Ede Maajke, a do isteka MSU-ovskih ljetnih subota čekaju nas još Laibach (11.7.) i Električni orgazam (18.7.).
Ulaznica za svaki koncert uključuje i odlazak u Metropolis kino na jednu od projekcija iz ciklusa Best of Metropolis, kao i na upoznavanje s umjetničkom školom Bauhaus s početka 20. stoljeća.
Ciklus „Best in Metropolis“ uključuje dokumentarni film „20.000 dana na Zemlji“, španjolsku komediju „Život je lakši zatvorenih očiju“, francuske komedije „Ruka u ruci“ i „Francuskinja te dva švedska filmska ostvarenja – „Turist“ i „Stogodišnjak“.
Bauhaus je početkom 20. stoljeća apsolutno izmijenio svijet arhitekture, ali i primijenjenog dizajna i vizualne umjetnosti uopće. Gradovi 20. i 21. stoljeća ne bi izgledali kao što izgledaju danas da nije bilo Waltera Gropiusa i njegove škole umjetnosti u Weimaru, Desauu i Berlinu.Izložba prikazuje opuse velikana iz Slovenije, Hrvatske i BiH koji su se tamo školovali, a poslije prenijeli i u naše gradove.
Nakon takvog programa teško tko usudit će se reći kako su ljeta u Zagrebu prazna, a Urbanka se pridružuje kulturnoj proslavi ljeta uz potporu koncerta kultne slovenske multimedijalne grupe skupine Laibach 11. srpnja, pri čemu će pozorni Facebook fanovi tijekom idućeg tjedna imati priliku osvojiti ulaznice!
Zagrebački nastup grupe Laibach pratit će premijerno prikazivanje novog spota „We are Millions and Millions are One“, koji će biti prikazan na dan koncerta u 20 sati prostoru izložbe „Bauhaus – umrežavanje ideja i prakse“, a od 5. do 15. srpnja na medijskoj fasadi MSU-a upotpunit će ga laibach.total.lab, projekt koji sačinjavaju tri projekcije, a dio su glazbeno-scenskog nastupa skupine. laibach.total.lab vizualno je istraživanje u kojem su industrijski motivi preuzeti s grafika, plakata i kolaža transformirani u digitalnom mediju u sustav ambijentalnih epizoda koji su u pravilnim razmacima odvojeni digitalno modeliranim umjetničkim i političkim simbolima.