Ako želiš zračiti testosteronom i imati prirodan magnet nabijen seksualnom energijom, onda definitivno da. Dječak + brada = muškarac, a što je bolje od alfe koji može sve?
Što je Beard Gang i što želi poručiti?
Beard Gang je istovremeno brend i zajednica koja okuplja ljubitelje brade, tetovaža, alternativnog načina života te umjetnike raznih branši. Kao što samo ime govori, mi smo banda (ne samo mi kao začetnici projekta nego i svi koji su povezani s nama), ali totalno kontradiktorni u negativnom smislu te riječi, mi smo moćni, željni napretka/uspjeha, a uz sve to imamo dobar stil i držimo se zajedno. Beard Gang redefinira frazu „YOLO“ u smislu da odbacuje nerealne dječačke ideje, a tezu da se živi jedanput svrstava u konkretniju kategoriju koja uključuje upornost, učenje, rad i, naravno, velike količine zabave. Mi smo poduzetnici-umjetnici koji žele više od mediokriteta.
Ima li brada budućnost u Hrvatskoj s obzirom na to da se trendovi u zemlji ne zadržavaju nego odbacuju kako bi se zamijenili novima? Kolika je mogućnost prilagodbe brenda eventualnim novim izazovima?
Trendovi su danas nestabilni i promjenjivi, a mijenjanju se brzinom svjetlosti. Stvoriti brend koji će biti univerzalan i održiv dugi niz godina danas više nije moguće kao prije, zato je potrebno pronaći alternativne/inovativne metode. Beard Gang ima i stvara zajednicu istomišljenika i trenutačno jesmo na temi brade, ali ta brada simbolizira određeni status i energiju koju želimo prenijeti putem brenda. “Beard” simbolizira ustrajnost i snagu, a “Gang” zajedništvo i respekt koji imamo jedni prema drugima. Naša fiktivna brada raste, a kamo će nas odvesti vidjet ćete s vremenom.
Tko sudjeluje u projektu i koje ste proizvode do sada izbacili na tržište? Jeste li više usmjereni na domaću ili stranu scenu?
U timu smo trenutačno samo nas dvojica, Marko i Tomislav, ali ćemo se uskoro proširiti jer obaveza ima sve više. Zasad smo izbacili basic kolekciju koja prikazuje osnove projekta, a to su logo i dio naše filozofije, na primjer, podršku internacionalnog projekta “No Shave November”. U kolekciji su majice i tote bags koje se mogu nositi u formalnom i street style izdanju, a dizajnom smo htjeli biti jednostavni i jasni. Polazna točka nam je naravno Hrvatska jer ovdje razvijamo ideje, radimo promociju, fizički djelujemo, sudjelujemo na događanjima, ali nam je komunikacija putem društvenih mreža na engleskom jezikom jer imamo ogroman broj inozemne publike te smo od starta imali suradnje s brendovima iz raznih država.
Što smatrate najvećim dosadašnjim uspjehom brenda?
Najveći je uspjeh zanimanje drugih organizacija i brendova za naš projekt te reputacija koju smo izgradili putem interneta, pogotovo na Instagramu jer imamo divnu publiku koja širi samo pozitivu, a to nam je bio cilj. Nadalje, veseli nas što smo se mogli predstaviti na događanjima poput Tjedna dizajna, gdje smo bili u mogućnosti prikazati drugu, malo provokativniju stranu projekta.
Kako mjerite uspjeh?
Uspjeh mjerimo realizacijom zadanih ciljeva u određenom vremenskom periodu. Još uvijek smo u prvoj fazi projekta, recimo da gradimo temelje koji će uskoro biti pri dovršeni, a tada kreće show. Neizmjerno nam je drago vidjeti veliku količinu ljudi iz inozemstva koji su u konstantnoj interakciji s nama putem društvenih mreža i pozitivan feedback koji dobivamo od svoje publike jer je on zaista na posebnoj razini. Mi ne želimo kupce iz kojih ćemo isisati novac, već želimo stvoriti ekipu/bandu koja dijeli našu viziju, koja putem “Ganga” isprobava nove stvari, otkriva nove prilike i zabavlja se.