„Dizajnilend je novo participatorno događanje nastalo iz entuzijazma nekoliko strastvenih kreativaca. Cjelodnevnim programom koji tvore dizajn atrakcije želimo kreirati ugodan prostor za zajednički rad, pružiti priliku za neformalno usavršavanje, potaknuti razmjenu mišljenja i ideja te potencirati moć umrežavanja i suradnje.“ – Matija Raos, Coworking Croatia
U Booniki su odlučili dio svoga ugodnoga prostora ustupiti Coworkingu. Veslačka ulica možda nije svima najbliže mjesto za rad, ali kreativniji prostor za Coworking malotko može ponuditi. No predstavljanje novog coworking prostora nije bila suština ovoga događanja. „Coworking će u prostor Boonike dovesti mnoge raznovrsne freelance kreativce i umjetnike kojima treba uredska infrastruktura i podrška zajednice, a iz čega će zasigurno proizići mnogi novi zanimljivi projekti i suradnje.“ – Tena Razumović Žmara, Boonika
Pravi razlog okupljanja je pregled Behance portfolija od strane stručnjaka i davanje praktičnih savjeta o uređenju portfolija. Ako se pitate što je uopće Behance i zašto se njime koristiti, Bojan Opačak i Orin Ivan Vrkaš iz kreativnog kolektiva Rational International dali su odgovor preko jezgrovite i zabavne prezentacije.
Posrijedi je servis koji kreativcima iz područja svih vizualnih umjetnosti i dizajna daje mjesto na kojem mogu predstaviti svoj rad. Na jednom mjestu mogu potražiti inspiraciju među tisućama stručnjaka i novopridošlica iz svog područja rada, što katkad može i obeshrabriti. Jedan je od važnijih aspekata Behancea umrežavanje, kao i mogućnost da naiđete na potencijalnog klijenta. Najvažnije je ipak imati na umu da je Behance u prvom redu portfolio – mjesto na kojem predstavljate svoj rad, te prvo što ćete prezentirati klijentu ako poslove obavljate online, što je danas slučaj s većinom freelancera i studija.
Program se nastavio ponovnim susretom coworkera i projekta ZaJedno, kojemu je trenutačni cilj oživljavanje zapuštenog prostora tzv. Bagdada – zapuštene poludovršene zgrade u Vlaškoj ulici u Zagrebu. U suradnji s inicijativom / strankom Za grad i uz dopuštenje grada Zagreba očistili su prostor, ali najesen je sve stalo. Sad žele nastaviti s projektom, kojemu je krajnji cilj na tom mjestu napraviti svojevrsni kreativni inkubator te su sve prisutne dizajnere zamolili da im pomognu stvoriti vizualni identitet s kojim će izići u javnost i senzibilizirati je za projekt.
„Kad smo saznali da društveno koristan projekt poput Bagdada treba vizualni identitet, učinilo nam se zanimljivim da cijeli proces otvorimo kreativnoj javnosti, i to ne kao promatračima već kao sudionicima. Vjerujem da će Dizajnoboj dočarati uzbuđenje, frustracije, rokove i strast iza kreativnog procesa, dok će projekt Bagdad dobiti novo vizualno ruho u svega nekoliko burnih sati.“ – Bojan Opačak, Rational International
U međuvremenu je u organizaciji Maje Subotić održan dizajn kviz Kvizual, gdje su se timovi natjecali odgovarajući na pitanja s grafičkim prilozima. Voditelj kviza bio je Marko Vilipić. Za piće su se također pobrinuli dizajneri: uz ispijanje domaćeg piva i rakije istovremeno se moglo pohvaliti njihove tvorce: Luku Vucića, koji je zaslužan za Brkovaču i Goulash disco, koji su nam predstavili svoje domaće belgijsko pivo.
Dok se organizatori događanja odmaraju od uzbuđenja vikenda prepunog aktivnosti, mi kao zadovoljna publika možemo samo vikati „još!“ u nadi da će nas u što skorijoj budućnosti poslušati.