Iako su modno pustolovni hrvatski muškarci možda rijetkost, komad po vlastitoj mjeri mogu pronaći u kolekciji Tomislava Bahorića, s kojim smo razgovarali o koncentraciji na mušku modu i neminovnosti bavljenja modnim dizajnom.
Zašto si se krenuo baviti dizajnom? Jesi li kad imao želje za drugim zanimanjem?
Odabir bavljenja dizajnom činio mi se logičnim slijedom s obzirom na to da sam rastao uz majku dizajnericu i vizualnu estetiku. Krajem srednje škole razmišljao sam o grafičkom dizajnu kao jednom od mnogih izbora, kao mladog također me zanimalo crtanje stripa, no na kraju je ipak prevagnuo modni dizajn.
S prvom kolekcijom izašao si prije šest godina. Koliko si od tada napredovao? Jesi li postigao željene ciljeve?
Moj poslovni razvoj tekao je u očekivanom smjeru, a ciljevi su još prisutni jer kad se jedan ostvari realno je da težiš ka drugom, što je sasvim prirodno u bilo kojem poslovnom segmentu.
U čemu nalaziš najveću inspiraciju?
Inspiraciju crpim spontano iz časopisa, knjiga, televizije te nekih prirodnih pojava (vjetar, voda i sl.)
Je li teže smisliti koncept ili pronaći materijale?
U mom poslu svaki segment ima određenu težinu, no mislim da je ipak teže osmisliti koncept jer materijale pronađem kad već imam cijelu priču u glavi.
Bez čega nikako ne bi mogao poslovno i privatno?
Poslovno bez iPada, privatno bez knjige.
Jedan si od rjeđih hrvatskih dizajnera koji dizajniraju mušku modu. Koliko su muškarci u Hrvatskoj modno osviješteni? Ima li njihova modna osviještenost više veze sa skromnijim budžetima ili tradicionalnim načinom na koji se hrvatski muškarci doživljavaju?
Smatram da muškarci u Hrvatskoj više gledaju na odjeću kao potrebu nego estetiku, ali svaka čast iznimkama.