Među predmetima koji su obilježili novovalne osamdesete neizostavno se moraju navesti Levi’sove blijede uske traperice (proizvedene u Varaždinu) i bijele Startas tenisice (proizvedene u Vukovaru). U samo nekoliko godina te jednostavne tenisice, izvorno osmišljene za igranje stolnog tenisa, postale su istoznačne s ljetom, morem i praznicima.
Unatoč kvalitetnom proizvodu i originalnom dizajnu, tek su svjetski trendovi vratili Startas tenisice u modu. Nakon prvih jednostavnih modela, ponuda je proširena na cijelu plejadu uzoraka i materijala, i dalje se držeći onog jednostavnog dizajna koji je tenisicu učinio toliko popularnom. O popularnosti govori i činjenica da je tijekom posljednjih godina nastalo nekoliko manufaktura koje preživljavaju ukrašavanjem osnovnih Startas modela svojim umjetničkim crtežima, te ih preprodaju.
Ove godine Startas je odlučio krenuti dalje. Raspisan je natječaj za novu kolekciju, što znači nove modele i sve dalji odmak od klasičnih, jednostavnih bijelih tenisica. Prve pomake mogli smo vidjeti pojavom „visokih“ modela, promjenom prednjeg dijela tenisice, te dodacima na ženskim modelima. Kalup tenisice za je sada ostao isti, te se muški i ženski modeli razlikuju jedino uzorcima. Stručni ocjenjivački sud natječaja u sastavu Silvio Vujičić, predsjednik Ocjenjivačkog suda, te članovi Andreja Bistričić, Davor Bruketa, Gordan Kolundžić i Dragana Zlatar-Silađev među 80 pristiglih radova odabrali su tri najbolja. Prvu nagradu osvojio je rad pod nazivom Mimeomai, autorica Nine Bačun i Roberte Bratović. Drugu nagradu osvojila je Draga Komparak za rješenje pod nazivom Startas – Festive, a treća je nagrada pripala timu Pancer-Budić (Alica Pancer, Vendi Budić, Ana Mack, Sandro Jurišić) za rad pod nazivom Startas leti visoko. Novi modeli odnedavno su i na policama trgovina „Borova“.
„Krenuti dalje“ uvijek je teško markama koje obilježava jedan kultni model. Taj prijelaz možda biti oštar, što može dovesti do potpunog uspjeha ili propasti, ili postupan: uvođenjem novih modela i dizajna, kupci se polako navikavaju na novi proizvod. Drugi put je sigurniji, te ne čudi što su se u Startasu odlučili za njega, iako bismo voljeli da se u dućanima i dalje zadrže osnovni modeli u klasičnoj paleti boja, jer se pokazalo da će takvi modeli i uzorci uvijek imati svoje kupce, naročito u svijetu u kojemu je moda sve više izbor pojedinca.