Rođena sam 1988. godine u Zagrebu. Godine 2009. upisala sam Akademiju likovnih umjetnosti, koju sam završila godine 2016. pod mentorstvom profesora Zlatka Kauzlarića. Član sam HDLU-a, a izlagala sam na brojnim grupnim izložbama. Upravo pripremam prvu samostalnu izložbu.
O otkupljenom radu i stvaranju
Tronožac 4 je rad iz serije u kojoj sam prikazivala motiv iz naslova. U njoj sam istraživala formu, ekspresiju i materiju slike, kroz ispitivanje i traženje unutarnje vitalnosti slikarske materije. Pokušala sam doći do apsolutne afirmacije materije, odnosno naglasiti njezinu prisutnost i tvarnost (kao u klasičnom enformelu), a potom i do tautološkog pristupa motivu: običnom i svakodnevnom predmetu kao što je tronožac. Slikajući ga više puta u različitim kontekstima, koje određuje njegova neposredna okolina, izražava se bit njegove predmetnosti. Time se ističe njegova narav kao stvari u svijetu, kao i njegova narav kao naslikane stvari. Naslikani tronožac se preobražava u duhovnu ili mentalnu sliku tronošca.
Na moj rad proteklih nekolika godina poseban utjecaj ima stvaralaštvo i duhovna komponenta rada Johna Cagea. Inspiraciju za stvaranje crpim iz svakodnevnih rituala slušanja glazbe, gledanja filmova, te katkad i propitivanja društvenih problema, na koje dajem svojevrstan komentar.
O Erste fragmentima
Erste banka i urbano-kulturna platforma Urbanka sjajan su poticaj mladim još neafirmiranim umjetnicima te dodatna finacijska podrška.
O umjetnosti u Hrvatskoj i perspektivi
Na području Hrvatske djeluje mnogo mladih potencijalno sjajnih umjetničkih umova, kojih je sve više, a prilika sve manje. Treba stvoriti više umreženih platformi koje bi naučile umjetnike boljoj organizaciji, kao i međusobnom podržavanju bez obzira na medij izričaja. Također, u suradnji s privatnim investitorima, ali i nadležnim ministarstvom, potrebno je stvoriti tržište umjetnosti, koje bi svojom raznolikošću zrcalilo raznolikost brojnih kreativnih izričaja prisutnih u Hrvatskoj.
O planovima i željama
Svojim umjetničkim procesima i izrazima želim djelovati na neuralgične točke društva, istraživati nove umjetničke prakse, produbiti filozofiju vlastitog rada. Stvarati društvene relacije umjetničkim djelovanjem. Izgraditi učenjem i eksperimentiranjem novu društvenu svijest koja bi imala pozitivan utjecaj na socijalni karakter pojedinca i na društvo općenito.