Rođena sam 1990., diplomirala 2014. na Akademiji likovnih umjetnosti, na odsjeku za Animirani film i nove medije u Zagrebu. Stvaram u raznolikim medijima. Dio sam umjetničkog kolektiva Ljubavnice putem kojeg povezujemo umjetnost i znanost. Objavila sam knjigu Priča o teti Mandi. Radove stvaram kroz svoje iskustvo, inspirirana svakodnevicom i slučajnim susretima. Cilj mi je kroz radove očuditi svakodnevne radnje pretvarajući ih u rituale ili prezentirajući ih na neobičan način crtežom, animacijom, instalacijom, knjigom, slikom, stripom, videom ili izvedbom.
SAD
Pročitala sam u jednoj knjizi da je kasnih devedesetih rusko-europski svemirski konzorcij objavio plan o lansiranju satelita kojima je zadaća reflektirati Sunčevu svjetlost iz orbite natrag na Zemlju. Nacrt projekta uključuje niz satelita koji sačinjavaju lanac oblikujući orbite sinkronizirane sa Suncem. Svaki zrcalni satelit imat će kapacitet osvjetljivanja deset četvornih milja Zemljine površine svjetlošću gotovo sto puta jačom od mjesečine.
Početni impuls kreće iz ideje osiguravanja svjetla geografskim područjima s dugim polarnim noćima. Na taj način bio bi omogućen rad na otvorenom i kada to zbog prirodnih mijena nije moguće.
Postupno korporacije proširuju koncept na ideju noćnog osvjetljenja svih naseljenih područja. Kao razlog navest će smanjenje troškova električnog osvjetljenja. Prema tome oblikuju i slogan „daylight all night long“ ili, u slobodnom prijevodu, „cjelonoćno dnevno svjetlo“ .
Razmišljam o ideji koja se naziva ljudsko pravo na noćno nebo, o kojoj smo svi zajedno razgovarali to ljeto, i od tada aktivno počinjem koristiti to svoje pravo. Svake noći obratim pažnju na nebo iznad svoje glave i zapažam promjene i odnose koji se događaju.
Već si iskusna fragmentašica. Što ti znači sudjelovanje i otkup rada u sklopu Erste fragmenata?
Erste fragmenti su mi financijska podrška i potvrda o određenoj kvaliteti mog stvaranja.
ODSAD…
Planiram raditi i dalje to što radim, sudjelujem u mnogim novim raznolikim projektima i pripremam novu knjigu koja će izaći izvan naše zemlje. Mislim da perspektive za mlade umjetnike u ovom trenutku ima više u ideji da pokažemo svijetu što radimo.