Do 18. veljače u Galeriji SC mogla se razgledati izložba Vitra Drinkovića sastavljena od pet radova nastalih u proteklih par godina kroz njegova interdisciplinarna istraživanja.
Preokupacije kao pokretački moment istraživanja prilično su jasne. Vitar detektira osnovne probleme svakodnevice (neoliberalnog) društva s visokim uplivom tehnologije koja, osim što tu svakodnevicu olakšava ujedno je i ubrzava te pojedinca pretvara u otuđenog individualca. Raščlanjivanjem ovih „problema“ i preuzimanjem metoda i alata dostupnih iz psihologije, sociologije, kriminalistike i drugih znanstvenih i primijenjenih disciplina, na sebi svojstven način, umjetnik ih preobražava u djela, svojevrsne umjetničke sprave. Unutar bijele galerije, ovi bijeli elementi namjerno prizivaju kliničko-terapijski moment, iako se ni u jednom trenutku ne prave da su ono što nisu. Krećući se kroz galeriju, posjetitelj je gotovo primoran reagirati na radove, ponekad zbog iritacije, a ponekad zbog znatiželje. No, s obzirom na to da je ovo galerija, a ne ordinacija, upravo doživljaj rada, a ne postavljena dijagnoza s konkretnim medikamentom, ono je što može djelovati na svakog pacijenta, odnosno posjetitelja, izložbe.
Uz primjese kritike, ironije i cinizma, bez jasnih dijagnoza i rješenja, u radovima se primjećuje i kontinuirano snalaženje s low tech i uradi sam principima. Iako takav pristup nije umjetnikov izbor, već realna situacija umjetničke (financijske) svakodnevice, upravo takva estetika dodatno potencira brojne dihotomije kojima se ova izložba u cjelini bavi te s odmakom od trenutačnih realnih mogućnosti u virtualnom svijetu naglašava da je stvarnost, htjeli mi to ili ne, uvijek drugačija.
Marta Kiš